УВАГА ВСІМ!!!

1,  АЛГОРИТМ ДІЙ працівника технікуму при отриманні інформації про вчинення (загрозі вчинення) діяння з ознаками терористичного акту

    2,  ПАМ’ЯТКА щодо першочергових дій у разі виявлення ознак вибухового пристрою (вибухонебезпечного предмета)
    3.    
Дії при сигналі "УВАГА ВСІМ!”
     З-поміж комплексу заходів щодо захисту населення під час надзвичайних ситуацій важливе місце належить організації своєчасного оповіщення. Це – завдання органів цивільної оборони. Завивання сирени, переривчасті гудки підприємстві сигнали транспортних засобів означають попереджувальний сигнал "Увага всім!”.

    За цим сигналом потрібно увімкнути радіо, радіотрансляційні і телевізійні приймачі для прослуховування термінових повідомлень. Інформація передається протягом 5 хвилин після подачі звукових сигналів.
    Вислухавши це повідомлення управління, відділи або штаби цивільної оборони з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, кожен повинен діяти без паніки і метушні, у відповідності з отриманими вказівками.     Пам'ятайте, у цих умовах дорога кожна хвилина!
Повідомлення містить наступну інформацію:

- місце і час виникнення надзвичайної ситуації;
- розміри та масштаби надзвичайної ситуації (загальнодержавного – 2 і більше області, регіонального – 2 і більше адміністративних районів або міст обласного значення, місцевого – виходить за межі потенційно-небезпечного об'єктового – всі інші, які не підлягають під зазначені визначення;
- час початку та тривалість дії факторів ураження;
- територія, яка потрапляє в осередки або зони ураження;
- порядок дій при надзвичайних ситуаціях;
- інша інформація.
  Повідомлення передаються у наступних надзвичайних ситуаціях:

-    при аварії на радіаційно-небезпечному об'єкті;
-    при аварії на хімічно-небезпечному об'єкті;
-    про можливий землетрус;
-    про повінь або катастрофічне затоплення;
-    про повітряну небезпеку;
-    про закінчення повітряної небезпеки;
-    при загрозі хімічного зараження;
-    при загрозі радіоактивного зараженні.
        
    Кожен громадянин повинен знати дії при сигналі "Увага всім”.
  Останнім часом до поліції все більше звертається громадян, яких ошукали шахраї. Працівники поліції закликають бути пильними та обачними. Не довіряти особам, які намагаються під будь-яким приводом вас ошукати. Не зволікаючи, звертатися до найближчого відділу поліції або телефонувати «102».     Розповідайте своїм друзям, рідним та близьким про те, які види шахрайств сьогодні розповсюджені і як потрібно діяти, щоб не стати жертвою злочину.

   БАНКІВСЬКІ ШАХРАЇ
Шахраї телефонують, називаючись працівником служби безпеки банку або банківським клерком та під будь-яким «службовим» приводом вимагають повідомити реквізити картки.

ЯК НЕОБХІДНО ДІЯТИ
– ніколи і нікому не називайте коди і паролі, навіть якщо вам телефонує генеральний директор банку. Банк ніколи не буде просити вас повідомити пін-код або зробити якусь дію з вашою карткою. Банк її просто заблокує, а вам необхідно буде прийти в офіс і вирішити всі проблеми;
– якщо вам телефонують і кажуть, що у вас проблеми з карткою, покладіть трубку і самі зателефонуйте в банк або сходіть до найближчого відділення – жодна служба безпеки банку не буде вас просити йти в банкомат, вставляти в нього картку і натискати якісь кнопки. Це шахраї!
– запам’ятайте або запишіть номери телефонів, адреси або номери машин, якщо запідозрите, що стосовно вас відбувається шахрайство;
– негайно телефонуйте до поліції і вимагайте прийняти від вас заяву про скоєння злочину.

   ПРИДБАННЯ ТОВАРІВ У ІНТЕРНЕТІ
Схеми обману досить різноманітні: покупець часто ризикує не заощадити, а залишитися взагалі без товару і грошей. Шахраї під приводом покупки або продажу товарів через всесвітню мережу інтернет обдурють, заволодіваючи грошовими коштами з вашого карткового рахунку.

ЯК НЕОБХІДНО ДІЯТИ
– перевіряйте дані продавця в інтернеті. Введіть в пошукову систему номер телефону, e-mail, реквізити для оплати та інші дані про продавця. Таким чином можна буде знайти відгуки або ж компрометуючу інформацію. Не поспішайте робити передоплату, особливо якщо вам пропонують зробити переказ грошей за товар або послугу тільки через Western Union або за допомогою різних платіжних систем, таких як Webmoney, QIWI та ін. Виявити шахрая-одержувача грошей в такому випадку буде дуже складно, особливо, якщо контрагент перебуває в іншій країні. Ні в якому разі не відправляйте контрагенту копію паспорта або ІПН. Ніколи не передавайте персональні дані третім особам: PIN-код картки, секретні коди, паролі, які приходять на ваш телефон, дані паспорта.
Не купуйте товар за заниженою ціною. Перевіряйте реальну вартість такого товару в мережі або в магазинах, а також на сайтах порівняння цін. Низька ціна – перша ознака обману.
– зробивши вибір, зателефонуйте до магазину й уточніть всі дані про магазин, товар, вартість доставки, термін гарантії, гарантійні майстерні і т.д.
– якщо товар знаходиться в іншому місті, то краще скористатися доставкою з можливістю післяплати. Покупцеві доведеться трохи переплатити (якщо за доставку платить одержувач), але у нього буде можливість подивитися на товар перед тим, як віддати за нього гроші.
– якщо ж ви підозрюєте, що стали жертвою шахраїв, негайно повідомте про це в банк, заблокуйте картку і зверніться до правоохоронних органів.
З метою забезпечення оперативного реагування на порушення прав дітей, випадки насильства щодо дітей, надання невідкладної психологічної допомоги та інших послуг була створена безкоштовна «гаряча лінія»  - 0 800 500 225 (зі стаціонарного телефону) або 772 (з мобільного).


 В Україні запрацювала цілодобова Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства!
  Яка функціонує на базі Центру «Ла Страда-Україна», запрацювала у режимі 24/7 – тобто цілодобово, без вихідних та перерв!
  Робота лінії у нічний час підтримується Фондом народонаселення ООН в Україні.  Надання цілодобової підтримки є європейським стандартом роботи «гарячих» ліній.

   Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.

Звернутися на «гарячу» лінію можна за номером 0 800 500 335 (зі стаціонарних телефонів) або 386 (з мобільних).